۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۹۱۳۳
سردار نقدی

اقتدار امروز ایران با ایستادگی به دست آمده است نه با سازش

عده ای از ماه ها قبل از این سفر می گفتند که باید در بعضی از زمینه ها کوتاه آمده و پوان مثبت دهیم تا بتوانیم مشکلات مردم را کم کنیم ولی باید به این دسته از افراد گفت که ما در این یادواره های شهدا باید راه شهدا را ادامه دهیم.
اقتدار امروز ایران با ایستادگی به دست آمده است نه با سازش
به گزارش جهانبین، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از خیر مقدم و ارائه گزارش عملکرد سرهنگ مومنی فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین در جمع مسئولین شهرستان و بسیجیان پایگاه کمیل پیرامون کمک های انجام شده به صدام در دوران جنگ تحمیلی گفت: همه هم پیمانان آمریکا در جنگ تحمیلی به صدام کمک می کردند و جای هیچ قدرت شیطانی در آن جنگ خالی نبود.

رئیس سازمان بسیجی مستضعفین پیرامون وضعیت نظامی کشور در زمان شروع جنگ تحمیلی اذعان کرد: در هیچ جای تاریح ندیدیم که کشوری بتواند به تنهایی در مقابل چند کشور ایستادگی کند و پیروز هم شود آن هم با وضعیتی که ارتش ما وضع نا بسامانی داشت و سپاه نیز هنوز آموزش های لازم را ندیده بود ولی باز هم به یاری خدا توانستیم به پیروزی برسیم.

این رزمنده جنگ تحمیلی با اشاره به رشادت های رزمندگان ایران گفت: زمانی که نیروی دریایی عراق در خلیج فارس شکست خورده بود آمریکا به صورت مستقیم وارد عمل شد که باز هم با دلاوری های بسیجیان ما تا جایی که با قایق های ماهیگیری توانسته بودند به ناوهای هواپیمابر آمریکا خسارت وارد کنند و آنها را نیز مجبور به عقب نشینی کنند.

سردار نقدی گفت: تمام این پیروزی ها با این قدرت و عظمت تنها یک رمز دارد آن خداترسی است، زیرا خداوند قول داده است که هر کسی که از او بترسد از هیچکس نمی ترسد و کسی که از خدا نترسد از همه عالم می ترسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن بیان کشتارهایی در ابتدای انقلاب بیان کرد: گروهک های مختلف، صدام و حتی محمدرضا شاه با تمام قدرت ها و امکاناتشان در برابر مردم ایران که با دستان خالی و با تنها سلاح ترس از خدا توانستند در برابر این قدرت های جهانی به پیروزی برسند.

وی با انتقاد از بعضی افراد که در پی سازش با آمریکا و استکبار جهانی هستند اذعان کرد: در زمان اوایل انقلاب می گفتند که شاه هم باشد تا از کشتارها و مشکلات بعدی آن جلوگیری کنیم و یا حتی بعد از بیانیه ای که امام صادر کرده بود می گفتند که این بیاینه را پس بگیرید و تا جایی پیش رفتند که آیت الله طالقانی را مجبور به تماس با امام راحل کردند که ایشان در جواب به آیت الله طالقانی گفتند که اگر این بیانیه دستور باشد چه؟! که گوشی تلفن از دست آیت الله طالقانی افتاد و وی نیز از صحبت های خود پشیبان شد، ولی سازش را پیشه نکردند.

این فرمانده زمان جنگ ۸ ساله ادامه داد: اگر زمان حمله عراق به ایران به حرف سازکاران گوش فرا میدادیم و به پیشنهاد افرادی مانند بنی صدر جامه عمل می پوشاندیم، امروز این افتخار را نداشتیم و از سوی دیگر نیز در کردستان نیز مانند ورامین و شهرهای دیگر کشور شاهد امنیت و آرامش نبودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: امروز با اینکه بیش از دو دهه از رحلت امام خمینی(ره) می گذرد، ولی جای خالی آن پیر جماران حس نمی شود، زیرا امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز همانند امام راحل اهل سازش نبوده و از سوی دیگر نیز نتیجه تبعیت مردم از رهبری نیز یکدلی و یک پارچگی در کشور می باشد.

سردار نقدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون رابطه با آمریکا گفت: امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند که نباید با آمریکا سازش کنیم ولی عده ای از مسئولین کشور می گویند که برای اینکه مردم بتوانند از این به بعد راحت تر زندگی کنند با آمریکا و کشورهای غربی سازش کنیم که در جواب به آن افراد باید بگوییم که این مردم با این همه مشکلاتی که شما می گویید برای اعمال شب قدر، عید فطر و برنامه های دیگر هیچ وقت کم کاری نکرده و دست از اعتقادات خود برنداشته اند، از سوی دیگر نیز از صدر اسلام با افرادی که دشمن اسلام بودند سازش نشده است و تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است.

وی با اشاره به صحبت های قبل از سفر ریاست جمهوری به نیویورک گفت: عده ای از ماه ها قبل از این سفر می گفتند که باید در بعضی از زمینه ها کوتاه آمده و پوان مثبت دهیم تا بتوانیم مشکلات مردم را کم کنیم ولی باید به این دسته از افراد گفت که ما در این یادواره های شهدا باید راه شهدا را ادامه دهیم، و شهدا همیشه می گفتند که جان میدهیم ولی سازش نمی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در زمینه سخنان رهبری درباره شکوفا کردن استعدادهای کشور نیز اذعان کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند، به جای اینکه در فکر سازش با آمریکا و کشورهای استکباری باشید، سعی در شکوفا کردن ظرفیت های کشور باشید که به عنوان مثال برای این صحبت رهبر گرامی انقلاب می توان به کشاورزی اشاره کرد.

سردار نقدی ادامه داد: اگر بتوانیم با علوم روز کشاورزی کنیم و به جای خرید سکه و نگهداری آن در صندوق های خانه هایمان، این سرمایه را در آبیاری نوین استفاده کنیم، سود کلانی در زمان برداشت می توانیم بکنیم و از سوی دیگر نیز در زمینه های مختلف شاهد پیشرفت کشور می شویم.

وی نمونه دیگر شکوفا کردن استعدادهای کشور را تشکیل شورای امر به معروف در سطح پایگاه ها دانست و گفت: اگر این شورا تشکیل شود، می توانیم با حفظ آبروی افراد مشکلات اعتیاد، اقتصاد و معضلات اجتماعی آنها را برطرف کرد که در نهایت به پیشرفت در زمینه های مختلف کمک کرد.

نقدی در مورد نتایج سازش با آمریکا و غرب اذعان کرد: افرادی که می گویند باید با آمریکا سازش کنیم بدانند که اگر امروز بهانه آمریکا بمب اتم که دروغ بزرگی بیش نیست سازش کنیم، فردا دوباره قهر می کنند و حجاب بانوانمان را بهانه می کنند که باید از غیرت خود گذشته و حجاب زن هایمان را از دست می دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیرامون خرید و فروش نفت ایران نیز گفت: اگر اینکه امروز اوباما درصدد یک ساعت مذاکره با ایران است به دلیل ایستادگی ایرانیان است نه سازش آنها و اگر این ایستادگی را حتی تا اندازه اصراف نکردن ادامه دهیم، حتی اگر نفت ما را نیز نخرند مشکلی برایمان پیش نمی آید.

سردار نقدی در پایان با اشاره به پایان یافتن جنگ سخت به دلیل ترس آمریکا از ایران گفت: نظر دشمن در جنگ با ایران عوض شده و با صرف هزینه های زیادی با معتاد کردن نوجوانان و جوانان، کشاندن آن ها به سمت مشروبات الکلی و فیلم های مستهجن، سعی در تغییر تفکرات آنها دارند تا به این وسیله به کشور سیطره پیدا کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۴۶

16 Jan 2020